Niet meer zoals het was!!

Hier kun je alles kwijt over ClubSense
Plaats reactie
WebcamMiep
Gloednieuw
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 aug 2014, 14:34

Niet meer zoals het was!!

Bericht door WebcamMiep » 30 aug 2014, 14:56

Ik heb altijd op CS gewerkt met heel veel plezier maar het is niet meer zoals het was.

Klanten kunnen heel vaak niet de chat in komen maar moeten wel 80ct per minuut betalen om op het laden te wachten en door het menu te komen.
Daar worden ze boos van en dat snap ik eerlijk gezegt ook wel.

Verder doet het geluid via de microfoon het niet goed heel veel echo en moeilijk verstaanbaar voor de mannen. bijna allemaal willen ze liever beeldchatten dat is betere kwaliteit.

Verder de voyeurs volgens mij klopt er HELMAAL NIKS van de verdiensten.
Ik heb soms heel lang een voyeur en dan heb ik als ik kijk maar 10 cent ofzo verdient terwijl ik in de hele chat 3 voyeurs had allemaal minimaal een minuut!

Ook de dubbele chats zijn niet goed want de mannen vinden het vaak niet leuk als ze met zn 2en in de chat zitten en heel vaak krijg je voor een dubbele chat geen verdiensten bij geschreven. Ik niet teminste terwijl ik er toch voor werk.

Ik heb al meerdere keren naar CS gebeld maar er word steeds gezegt dat het vast aan mijn computer ligt of aan mijn internet. Maar er zijn dus meerdere vrouwen die dit antwoord krijgen...

Als ik uitlog blijft de telefoon toch ingeschakeld staan en word ik dus af en toe gebelt door mannen terwijl ik helemaal niet gebelt wil worden!
Toen ik diezelfde dag nog een keer belde daarover was Claudia van het service center alles behalve vriendelijk aan de telefoon.

HEEL JAMMER!! Want CS was altijd een geweldig bedrijf om voor te werken.

Ik twijfel er niet over dat alles uiteindelijk wel weer goed komt maar op het moment vind ik dat ze er een zooitje van maken en dat had echt VEEL professioneler gekunt!

Vervain
Gloednieuw
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2014, 13:38

Re: Niet meer zoals het was!!

Bericht door Vervain » 13 sep 2014, 13:44

Ben het volledig met je eens.
Ik heb een Macbook en clubsense ondersteunt ineens de macbook niet meer. Maar moet wel verplicht op hun browser werken.. gaat een beetje lastig als ze daar geen rekening me houden.

Ook ik had gisteren een voyeur van bijna 3 kwartier! maar er was maar30 cent bijgeschreven. dus dat is voor mij wel duidelijk dat daar een grote fout in zat.
Ook werden me minuten ineens weggehaald en bijgeschreven bij een andere dag. Dus ik printscreen nu maar gewoon echt alles, zo weet ik zeker dat ik bewijs heb als het weer eens fout gaat.

Wat die microfoon betreft, ik heb dat opgegeven. heb hem gewoon afgesloten want het had toch geen zin joh.
Afbeelding

Kristel
Gloednieuw
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2014, 13:47

Bericht door Kristel » 13 sep 2014, 13:52

Helemaal mee eens!

Soms gaat het weer even wat beter maar toch steeds weer een flinke dip.
Ik snap ook heel goed dat de mannen liever ergens anders heen gaan want dat wachten op de chat en alle problemen kost ze toch een hoop geld elke minuut.

Daarom ben ik overgestapt naar een andere website en dat bevalt me een stuk beter. Wie weet dat ik in de toekomst weer terug ga naar CS als het allemaal weer beter werkt maar voorlopig effe niet!!

rebecca
Gloednieuw
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2014, 13:49

clubsense is niks meer

Bericht door rebecca » 13 sep 2014, 13:56

inderdaad is clubsense helemaal niks meer, bellers blijven weg, telefoon midden in de nacht, maar wordt dan niet bijgeschreven, omdat je uitgelogd bent, chats, die totaal niet doorkomen. Gisteren 5 n.b.!!
Al zo vaak gebeld en boze mailtjes gestuurd, maar nooit een bevredigend antwoord en de problemen oplossen, ho maar. Mijn klanten wijken nu zelf al uit naar hollandcams, waar ik ook zit. Daar komen ze er tenminste wel door.'T is allemaal een zooitje en heb er weinig hoop op, dat het beter wordt. Tenslotte blijft de clubsense er wel goed aan verdienen, zolang de klant blijft hangen, wachtend op verbinding.

Plaats reactie